kucukprensinannesi Musam 2 sy 5 günlükken meme reddi yaşadım halada yaşıyorum biberonuda reddiyor uyku aralarında ancaa
Nuray23 Musam 3.ayinda bizde de oldu. Mamasini degstrdim. Biberonu degstrdim biraz daha akiskan simdiki. Eskiye nazaran biraz duzeldi ama eski istahi yok artik. Suan 4 .ayin icinde