Ayazinannesi3001 osanit kullanıyorum hatta dün yine almanyadan geldi satışa koydum ama alan olmadı 1 kutu bitirdim 1 kutu da yeni açtım kullanıyorum, 1 kutu da fazla var yani elimde, cok memnunum
tetagil granül ve diş jeli de var ama onlardan cok fayda görmedim