Bebek61 çok yoruldum ne emiyor ne mama alıyor biberonu reddediyor bi iki çekiyor sonra diliyle geri itiyor içtiğinide sonra kusuyor napıcağımı şaşırdım sabah 6 da mama verdim saat 12 hala istemiyor neden acaba ya sıcaktan olabilir mi 😑 böyle olan var mı
Beybikolarr Bebek61 ben ben bennn 🥺😔kaç saattir ağlıyorum birşey yediremiyorum diye gerçekten çok üzülüyorum ne olacak bilmiyorum böyle kilo kaybetmesnden korkuyorum
Glyernz Bebek61 bizim ki de şu an aynı bazen saatlerce meme almadığı oluyor bazne ayakta bazen yanına uzanarak en çok da uykuluyken vermeye çalışıyorum o şekilde içiyor yoksa sürekli etrafına bakiniyor emmiyor
Seldasyr Canimlar 4. Ayda meme mama reddi oluyor atak var o ayda ama sabrederseniz geçiyor:) ben ayakta yürüyerek falan emzirmistim yada uyurken o şekil atlattım 1 Ay sürmüştü
Teemo07 Bebek61 diş diş diş.. Veya büyüme evresi.. Bizimki de gündüz meme tutmaz oldu 3 gündür. Daha 4 aylık olmamıza 3 gün var. Diş mama meme reddi yaparmış.