Hanımlar kızım 9ay 10 günlük küçüklüğünden beri doğru düzgün uyumayan bir bebekti ama şu son 1 aydır beni kendimden bezdirdi artık hiç uyumaz oldu Gündüzleri 20 dakka uyuyup uyanıyor uykusu olduğu halde her türlü ihtiyacın karşılıyorum yeterki rahat uyusun bende dinleneyim diye tamam diyorum hadi gündüz uyumasın ama gece de aynı artık kafayı yemek üzereyim inanınki piskoljim alt üst oldu ağlamasa bile sanki kulaklarımda sesi çıkmıyor delircem resmen dün o ağladı ben ağladım çok yorgunum inanki çokkk sürekli oyun istiyor sürekli kucakta durmak istiyor çok değişik bi bebek gerçekten tek olunca da daha zor oluyor sırtım belim sanki kamyonun altına kaldım her yerim ağırıyor belimde zaten incelme var oda sürekli kucağımda beni perişan etti 😭ay çok mu uzun oldu neyse sorum şu kendi doktorumuza dün yazdım bebeğim uyumuyor hani uyuması için damla yada herhangi bir şey önerirmisiniz hocam diye bana paronox fitil vermiş iyide o ateş düşürücü ağrı kesici değil mi yav 😢 neyse Doktor dedim dğn akşam uyumadan attım fitili kızıma ama yine uyumadı yine uyumadı ne olur bana bi akıl fikir verin yoksa ben kafayı yicemmmmmm😭😭🤦♀️