Hemen hemen aynı belirtilerle.basladi bizim ki idrarı turuncu ve kokulu olmaya başladı ara ara hafif kanlı geldiği oldu. Sağ göğsü reddetmeye başladı. Emmeyi bırakmaya başladı. Zorla yedirmeye çalıştık ağlama krizlerine girdi. Doktora gittik. Kan idrar ve kaka tahlili aldılar. Süt alerjisi, idrar yolu enfeksiyonu ve böbreklerinde kristal dökme varmış. Hemen antibyotik tedavisine başladık.5 gün kullandı artık yavaş yavaş toparlıyor. Emmeye başladı ama ara sıra yine ağlama krizlerine giriyor. İdrarı düzelmeye basladi. Üstüne birde 4 ay atakları oluyor. Uğraşıyoruz yani. Tavsiyem bı doktora görünün ihmal etmeyin. Erteledikce artıyor