Merhaba 🌸
Yaklaşık 20 gündür ek gıdaya başladık.
Kakası hafiften katilasmaya başladı.
Çocuğum dün akşamdan bu yana fazlaca ıkınıyor ama kakasını yapamıyor. Poposunda ufak ufak katı kakalar oluyor sadece.
Bu durum normal midir ?
Çocuğuma yardımcı olabilmem için öneriniz nedir ?
Teşekkürler…