Merhabalar 🌸 önceki gün kızımı sivrisinek ısırmış kulağı,bacağı,eli,kolu.. sivrisinek ısırınca ilk gün kabarıyor ısırdığı yerler büyük kırmızılıklar oluşuyor ve bazen şişiyor. krem sürüyorum diğer yerleri söndü geçti ama kaşının üstünden ve gözüne yakın 2 yerden ısırmış. İlk gün sorun yoktu ama bugün gözü şişmiş. Kaşından ve gözüne yakın yer olduğu için baya şiş. Doktora götüreceğim ama başına gelen var mı? Gözüne zararı olur mu ilk kez başımıza geldi 🥺 gözünün içinde kızarıklık falan yok çevresi şişti 😢