Arkadaşlar oğlum 16 temmuzda 7800 Dü sonrasında hastalandı ishal kusma ve ateş hastalığına yakalandık ailecek onu atlattık sonra da grip oldu şuan hala tam geçmiş değil. Bugün tarttırdım 7400 geldi sadece anne sütü alıyor ve 19 günde kilo almadığı gibi 400 gr da vermiş ve bu sıcaklardan dolayı çok da terliyor. Huzursuz bir bebek değil doymadığını düşünmüyorum ama kilo vermesi canımı sıktı. Yarın çocuk doktoruyla da görüşeceğim bakalım o ne diyecek ama bir de sizin fikrinizi almak istedim. Mama vermeli miyim acaba? Uzun oldu kusura bakmayın