Deletedmom0099 Buse-aras1 bence evet ama biri kist olabilir benimde kistim vardı 12. haftaya kadar bebekle beraber büyüdü sonra yok oldu
Buse-aras1 inciperininannesi ikiz deneyimi olan az çok bilebilir diye attım. Şaşkınım genler de yok ondan dolayı sormak istedim ☺️
Buse-aras1 Geçen hafta kontrole gittim kese gözükmedi kistte gözükmedi şimdi keseyle Buda gözüktü. Kist olsa 4 gün önce gözükmezmiydi. Bebekle bir gözükünce şüphelendim ben🤭