Esbebeginannesi Kizlar 34 gunluk bebegim var yanaklarinda beyaz sivilce gbi benekler çıktı. Ayni durumu yasayan var mı acaba? Nasil gecer?
Ozgecanmevsim Esbebeginannesi canım minik beyaz yağ bezesi gibiyse o anne sütünün bebeğe yaradığını gösteriyor merak etme
Esbebeginannesi Ozgecanmevsim evet minik yag bezleri iki yanağında da cogaldi. Kötü bir şey sandim teşekkür ederim 😊
Ozgecanmevsim Esbebeginannesi yok yok korkma aksine iyi bişey canım maşallah sütün yarıyor demekki. Bana da doktor dedi biz 1 ay 20 günlüğüz bizde de yeni doğduğunda oluyordu korkmuştum meğer anne sütü yaradığının göstergesiymiş🥰🌸