Oğlum tam 1 yaşında yemesinde yutmasında herhangi bir sorun yok. Pankek bisküvi vs eline alıp çok güzel ısırarak yiyor fakat yumurta peynir nohut patetes vs bu tarz katı bişey verince ağzından çıkarıp eliyle mıncıklayıp atıyor bazen inceleyip tekrar ağzına atıyor ama sonuç olarak bunları yiyemiyor.. ezip vermek istemiyorum bunları ısıra ısıra yesin istiyorum bu bir geçiş dönemi midir? Pilav yemiyor mesela illa sulu bişey olacak yada kendi yiyecek