Pudingimm_14 Merhaba. Sezeryan doğum yaptım 82 gün oldu. Kanamam 60 güne kadar sürdü doktora söyledim ilaç verdi. Onu biraktigim an tekrar başlıyor kanamam. Bı öğün unutsam dahil kanama geliyor sizde neden
Pudingimm_14 Ikrazumra19 alttan mi muayene oluyor yani kanamam varken baktirabilir miyim nasıl olacak
Kizveerkekannesi Allah korusun fazla kanamadan ölen insanlar var onlemini alin baska bir doktorada gozukun
Pudingimm_14 Kizveerkekannesi bende korkuyorum baya oldu çünkü bu kadar kanama çok fazla halim kalmıyor