Duyguege Bebeğim uyanırken kendini elleriyle çok fazla uyandırıyor , şuan 2 aylığız bu el kol koordinasyonu ve bu durumlar ne zaman düzene girer
Melekkizimmzeynep Duyguege bizde öyleyiz cnm 4 ay oldu hala ellerini sallıyor yada emziği çekip çıkartıyor bende bir daha bi sola yatırıyorum bilerek diğer elinide üstüne örttügüm çarşafın içine koyuyorum 2 gündür ise yarıyor
Sumeyra87 Yarım kundak tek çaresi.zamanla bebek kundak istemediginide belli ediyor zaten.ya ellerini cikariyor ya sararken agliyor ondan sonra kollarin ziplamasi olayi bitiyor zaten.
Sumeyra87 Duyguege en basindan yapmadiginiz icin biraz zorlanirsiniz basta ama alisir ins.basta bende kucagimda iyice mayistiriyordum uyuyunca kundaga sarip yerine oyle koyuyordum birazda orda pispisliyordum.osekilde alismisti.