Sanırım nezle oldum iki gündür hapşırma var ve biraz boğazım ağrıyor. 4buçuk aylık bebeğim var ona geçecek diye çok korkuyorum ve maske taktım nolur nolmaz. Emzirirken herhangi bir ilaç kullanabiliyor muyuz bilen anneler var mı yada bitkisel şeyler çocuğa Bi zararı var mıdır ki bilen varsa lütfen yazsın 😔😔