Merhaba Kızlar adet tarihimden 4 gün önce adet görmeye başladım affedersiniz başta kahve rengi tuaf bir şekilde geldi akşam başladı sabaha kadar bierşey olmadı sabah bir kaşık kadar normal geldi gün içinde damla damla bugun 2 . Gün tuvalete gidince bişey yok silince pembe kanama var anlam veremedim normalde 2,3 gün hafif yoğunlukta olur 4,5 gün biter adetim . Başına gelen varmı acaba ? Şimdiden teşekkürler