Canım anneler benim oğlum 9 ay 13 günlük süt alerjisi var sürekli gaz sorunu çıkıyor karşımıza bünyesi çok hassas gaz için bir çok farklı ilaç kullandım ilk başta iyi geliyor düzene sokuyor ama sonra hiç faydasını göremiyorum. En son relaktaz damla vermişti alerji doktorumuz uykusuz gecelerimiz düzene girmişti ancak covid aşısının 2. Dozunu oldum tekrar arttı gaz sancıları damla bir işe yaramıyor 1 haftadır uykusuz kaldık. Bu kadar gaz sorunu yaşamamız normal mi aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?