Merhabalar,
3 ay 13 günlük bebeğim. Uykusu geldiği zaman memede kavga ediyor resmen ayakları elleri kafası durmuyor. Ağlıyor uyumamak için tepiniyor meme ağzından kaçıyor ağlıyor ağzına giriyor ağlıyor memeden alıyorum ağlıyor memede kalıyor ağlıyor uyusun diye yatağına koyuyorum ağlıyor uyumamak için cebelleşiyor uyuyunca da memede uyuyor bu sefer memeden alıyorum hemen gözünü açıyor. Bazen meme emerken tepiniyor mu ıkınıyor mu anlamıyorum ama memeden de vazgeçmiyor tıkanacak diye korkuyorum ısrarlar memeyi vakumluyor. Bazen beni çok yoruyor. Bir de bu sıra sırtı yere gelmeyecekd evi gezdirince susuyor yada ters çevirip kucakta tutup etrafa baktırınc susuyor etrafımı keşfetmeye başlıyor anlamadım. 3 ay olan anneler yakın olduğumuz var mı bu durumu yaşayan normal mi ? Yoksa bir yeri mi ağrıyor anlamıyorum ki keşke dili olsa da konuşsalar…