11 gün oldu bebeğim doğalı hala göbek bağı düşmedi.Dışı kuru ama içi nemli duruyor.temiz ve kuru tutuyorum ama genede iyi olacağına kötüleşiyor gibi geliyor.Bugün topuk kanı almak için sağlık ocağına gittik.Bebeğimin göbek bağınıda gösterdim doktora bişey yok dedi.Hiçbişey sürme bikaçgüne düşer dedi ama ben tatmin olmadım.Alkol alıp temizleyimmi dedim hayır dedi doktor.Napmalıyım sizce anneler.Sizlerin göbekleri nasıl düştü