Arkadaşlar oğlum 2 Yaşında kademeli olarak memeyi bıraktık gibi şükür. Geceleri uyandıkca istiyor ağlıyor… Acaba ac oldgu icin mi yoksa bağımlılık olduğu icin mi bilemiyorum. Biberon alıp gece devam sütüne başlamak istiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz fikir verirseniz cok mutlu olurum 😊