Aysenur bizimki de aynı şekilde ilk iki ay başka şekilde uyutamadım hep yüzüstü uyuyodu dalıp çevirince uyanıyodu sonra doktorumuz ani bebek ölümlerinin %80 i boğulma deyince korkup yatırmadım hele bi gece bi uyandım ağzını burnunu kapatmış yatıyo Allah göstermesin sonra dedim ki sabahlara kadar kucakta gezdiririm yine öyle yatırmam şimdi yan yatıyo yastıklarla destekliyorum yine sırt üstü uyumuyo ama en azından tehlikeli değil