Merhaba anneler 🌸
16 aylık kızım var ve hiç bir oyuncağı ile ilgilenmiyor oynamıyor. Sürekli peşimde ve orayı karıştırsın burayı karıştırsın isdiyor. Acaba ne zaman kendi kendine vakit geçirmeye başlıyorlar, oyun kurup oynama dönemleri. Her bebek farklıdır tabi ama merak ediyorum hep böylemi olacak 😇