Merhaba kızlar. Kızım iki hafta önce 37/37.2 ye kadar ateşi yükseldi. Doktora götürdüm kulağında ve boğazında enfeksiyon var ama çok az antibiyotiksiz geçebilir verdiğim diğer ilaçları kullan dedi vs. İyi oldu kızım ama şuan dün gece ateşlendi 37.2 oldu yine ama gün içinde birşeyi yok yine aynı şekilde yemeğini yer,oyun oynar neden böyle oluyor bir tahmini olan var mı? Veya başına gelen