Atacan27 Kaç gün oldu yangın bitmiyor bitirilmiyormuş gibi geliyor bana 50 tane al uçak bakalım sönmüyor mu 3 5 uçakla imkansız . Helikopter yüzlerce olsa da uçak gibi değil . Uzmanlar helikopterin pervanesi ile kozalak uzağa fırlıyor diyo . Şimdi benim aklıma gelen nükleer santral yapılacaktı Mersin akkuyu ve Sinop dilucuna Sinop’tan vazgeçilmiş galiba KPSS bilgime göre ya nükleer santral faal olsaydı bu yangın oraya gelseydi ne olurdu 😢 felaket olurdu Japonya’ya biliyoruz hala aktif durumda radyasyon var böyle bir risk var . Ve nasıl uçağımız olmaz anlamıyorum cidden kıyılarımız orman üç tarafı denizle çevrili ama önlem yok yandı hayvanlar börtü böcek ev orman yandı 350 bin hektar 😢
MiracAlpinveUmutunAnnesi Atacan27 Malesef cok üzücü can kaybı yok diye okumuştum olmaz mı ölen hayvanlar canlı degil mi ? Birsey yapılması gerek artık yangınlar bitmiyo sönmüyo birsey yapılması gerek !
Mirac_21032019 Atacan27 amaç giderayak ülkeyi kurutmak..Dikkati baska şeye cekmek malum akin akin mülteci grliyo multecide denmezde onlara hepsi militan.
Karamazofkardesler Atacan27 Valla gerekirse sitaset yapın sonuçta bu ülke 20 senedir tek elden yönetiliyor bugün olanların suçunu daha kime atabiliriz. Enflasyon alım gücü dış siyaset yalan hortum mülteci yangın iyi şeyleri konuşan -ki bir yönetimin yol yapması hizmet değil demografik yatırımdır yani olması gereken ayrıca nufüs bilimine göre gelişmemiş ve gelişmekte olan ülkeler yol hastane okul yapar gelişmişler değil- bu saçmalıklarıda konuşmalı. Siyasetse dibine kadar siyset. Bu pislikte öyle bir kere el değiştirmekle olmayacak bunların arkasından ilk gelen altında kalıcak şansımız yaver gitmeli
Cheddar Atacan27 o da bişey mi faylar kırıldı mı infilak olacak bi şehirde oturuyoruz. Adam tutturdu kanal İstanbul yapacam da yapacam diye. Felaketler birbir söyleniyor ama dinleyen kim. Biz kim santral yapmak kim biz önce canımıza sahip çıkamıyoruz!
Atacan27 MiracAlpinveUmutunAnnesi arı kuş yuvası yavrular karınca bile can yandı cayır cayır bizim bi elimiz ateşe derse yandım diye bağırıyoruz 😞 eşim veteriner hekim bakamıyor bile yanmış hayvan resmine bana gösterme diyo kötü oluyorum diyo
Tombikdonerartikcokpahali Ya gercekten de bu kozalaklar bildiğiniz 2 metre 3 metre uzağa patlıyor ve diğer tarafa daha çok yayılıyor. Çok zor durumdayız. Rabbim yardımcımız olsun biz kadınlar olarak bir ayran, bir dua etmeden başka bir şey yapamıyoruz😣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Cheddar Bende öyle bir sürü hayvan telef oldu okadar insanin evi mahvoldu hayatları gitti kim geri getirecek simdi okadar insanin hayatını geri
Zhnce Atacan27 naçizane fikrim yangınlar bir kac güne kadar tamamen sondurulcek Çünkü yazlık saraya doğru ilerlemeye başlamış alevler 10 km flan kalmış Hal boyle olunca 100 tane bile uçak getirirler bakın görün Belkide THK daki uçakları bile çıkarırlar piyasaya
Birsiyahhikayesi Atacan27 tayip cay fırlatmakla meşgul keşke aklı basında para düşkünü olmayan, bi lider başımızda olsaydı. hic bu rezaleti çekmeyecektik. yanan ağaçların her biri hayat. Doğa bize küstüğü an biz diye birşey olmaz..orman demek hayat demek. Ama bunu kavraamıyorlar maalesef ne acı….
Mirac_21032019 Mom7262 saddam ortasinami oturdu.Giderayak halkinida mahvetti kendide bok çukurunda can verdi.
Mirac_21032019 Mom7262 ama haklısın tüm dünya bizi kıskanıyo.Tün dünya acaba bize bilmem neyiyle gülmüyomu.Başkanin kendine ait 7 jeti var ama yangin söndürme ucagi yok hepsi çürümeye birakilmis.Topral doyursun gozlerini doymadilar paraya.Tüm ülkeyi sattiklari katar nerede neden yardimda bulunmuyo.Antalyada daha once yanan yere hemen neden Titanic otel dikildi.
Fitifiti Avusturalya yangını tam 240 gün sürdü. Hava 50 derece ve poyraz var. Tüm şartlar aleyhimize. Maalesef bu tür yangınları kısa sürede söndürebilmek çok çok zor. Yeterli çalışma olsaydı da öyle şıp diye bitemeyecekti.
Hum34 Çay içelim. Çünkü başımızdakiler öyle istiyor. Ne gelen teklifelere açıklar ne de bir çözüm sunuyorlar. Yetmez gibi haberleri de kendilerine göre derliyorlar. Cidden çok üzücü bu durumlar. Trt bile yalan haber yapıyor. Bu arada yangınlar söndürülüyor dedikleri yangınlar yola kadar iniyor ve sönüyor. Yanmasına müsade edilyorlar.
Cgdmltr93 Hum34 hangi hükümet vatanının yanmasına göz yumar. Bu ne terbiyesiz bir mesaj. Çözüm sunmadıklarını,ellerinden geleni yapmadıklarını nerden çıkardınız.. yangın öyle ufak çaplı değil hemen sönsün.. akşam gazetesinin de dediği gibi ‘utanmazlar’..