Bebeğim yüz üstü uyuyor o şekilde yatırdım mı 2 3 saat uyuyor maşallah başını kaldırıp sağa sola alabiliyor sırt üstü ise sadece yarım saat uyuyor yan uyumuyor o şekilde yüz üstü yatırmam da sakınca var mı sık sık kontrol ediyorum başındayım öyle uyurken birde bazen yeşil kaka yapıyor ve peynir gibi kusuyor sizce neden olabilir üşütme mi reflü mü ayırt edemiyorum