Asyaca Arkadaslar bebeğim küvözde 1780 grsm suan süt arttırmak icin bazı kürler varmıs rezene kimyon ısırgan gibi. Bunları suan yapsam bi sıkı tı olurmu acaba yoksa belli bir aydan sonramı kullanılıyor
SANANE_ONANE71 Asyaca konuyla alakasiz ama kac gundur küvezde kac haftalik dogdu bende 24 haftalik ikizlerimi dogurdum kizjm 21 gun yasadi vefat etti digeri 91 gun oldu hala küvezde
Deletedmom4444 Asyaca Ben şok marketten maltana meyvasuyu almistim.Bide kuru incir ,kuru dut, kayısı ve hurma kaynatıp blendirdan gecirip oyle ictim.Rezene ictim.
Sinemmsb Asyaca benim doktorum ılık süte dayanabileceğin kadar bol şeker koy içtiğin kadar sütün gelir dedi yaptım ve gece 1-2 saate sütüm indi
26262626 Asyaca 35 haftalık doğum yaptım sezeryan. 18 gün küvezde kaldı. Her 2 saatte bir sağdım gece bile. Hastaneye almıyorlardı bi kere girip kucağıma verdiklerinde fotosunu çektim. Arada fotosuna bakıp sağardım. Kucağıma alır almaz süt damladı benden. Duygusal manada hissetmek çok artırıyor bence sık sık sağ
SANANE_ONANE71 Asyaca biri 520 digeri 800 gramdi kuzum rabbim sag salim evlatlarimızi almayi nasip etsin
Deletedmom4444 Asyaca Rica ederim insallah en kısa zamanda kavusursun yavruna bide mutlaka düzenli sagım yap gece bile.
Daphnemom Benim kızım da 33 haftalık doğdu 1710 grdı. Bol bol su için, sıcak uygulayın göğüslerinize masaj yapın. Humana stil tee faydasını gördüm göbek yapıyor 🤦🏼♀️ sütüm artınca bıraktım hemen o yüzden. Umarım tez vakitte kavuşursunuz.