Mom587 2-prensesannesi Walla canım kolikti benim bebeğim. Bende ağlayinca herşeyi gaza yorumluorum . Gerçekten çok zor bisey. Allh yardimcimiz olsun . Hâlâ gaz ilaçları kullaniormusunuz kaç ayliksiniz tam
Berrakrks34 Mom587 benim bebeğim de kolik kaç aylık oldu bebeğiniz geçti mi azaldı mı sancısı. Bizde 3 aylık olduk inşallah bu ay da azalır ya da tamamen biter yoksa ben kafayı yiyorum 🤕🥺tek bakmak çok zor
2-prensesannesi Mom587 4 ay 13 günlük zinco metsil be dubalaks kullanıyorum bunlarla bıle rahat yapamıyorum çok ağladığında poposunu zeytın yağ yapıyorum
ahmetomer Arkafaslar arkadaşımın bebeği sanırım kolik.hep gaz hep ağlama hep huzursuz.45 günlük henüz önereceğiniz gaz damlası veya teknik fikir herneolursa muhtacız.lutfen bı yardım edin
Nurgrvn ahmetomer biogaia ile zinco damla çok faydasını gördüm. Akşamları 1 çay kaşığı anason ve rezene karışımı demlerdim. 1 çay kaşığı uyumadan icirirdim anason uyku yapar çünkü
Mom587 2-prensesannesi bnde birsürü yöntem denedim gaz ilaçları degstrdik 1gafta önce yinede aynı . Sabret diyorlar 4ay gecer dediler geçmedi 5aya doğru gdioruz.Nezmn geçer dr bi bilgi verdimi size
Nurgrvn Ozlemay kim demiş bunu. Zararlı olsa bizimkinde çocuk yani bile bile niye icirelim çok araştırdım ve doktoruma da sordum paket halinde satılan hazır caylardan değil aktarda tohum halinde olandan içebilir dedi. heleki kolik bir çocuktu. Çok fayda gördüm ben
2-prensesannesi Mom587 hayır bazıları 3 aylıkken geçiyor bazıları 6 7 ay sürüyor ek gıdayada başlayamadım bakalım ne zaman bıtecek
Ozlemay Nurgrvn gen hasarına sebep oluyor ve hiperaktif olmasına neden oluyor canım iyi araştıramamışsın