Anec_2020 Arelkaplan bizde daha geçen hafta olduk ama bize böyle bişey denmedi direk gittik olduk size niye böyle bişey dediler acaba
Arelkaplan Anec_2020 şimdi birkaç kişiye sordum çoğuna söylenilmiş yumurta alerjisi olmasın yumurta verin öyle getirin denilmiş
Ozgeruya Arelkaplan evet var 9 ay aşısı ama bizim alerjimiz olduğu icin yapmadık erteledik simdide zamanı gecti dediler bakalim doktorumuzda zamani yok yaptirin soyleyin dedi 2 ay sonra
Brsozumm Biz farklı bir ilde oturuyoruz şu an İstanbul’dayız. İstanbul da sağlık Bakanlığı’nın programinda 9 ay kaldırılmış. Oturduğumuz ilde salgın ihtimali olacağı için vurdurduk. Kkk olarak yapıldı.
Aselask34 Arelkaplan evet bizde dün yaptırdık 9. Ay aşımızı bu 1 yaş aşısıymış zaten ama bölmüşler bu şekilde
Asyaipek Linamommg her halde kuzum benim sormadım ağlamalarbağırmalar aşı odasında başka bebeklerde vardı gürültüden beynim yandı 😂
Berra60 Arelkaplan 9. Ayda asisi kampanya asisiymis ve ısteyen aileye yapiyorlarmis. Ayni asiyi yasinda tekrar yapiyorlarmis..bn yaptrmadim
EslemDilan Arelkaplan 9 ay aşının zorunlu olmadığını söyledi ebemizi bizde yaptırmakdik o ozaman aşısı 1 yaşında dedi