Kızım 22 aylık 20 aylıkken emzirmeyi bıraktım 2 aydır normal inek sütü veriyorum. Devam sütü daha uygun olur dedim bir kutu sma devam sütü aldım 1-3 yas olanından. Kızım resmen öğürdü istemiyorum hayır diye bağırıyor. Kokusu da rezil bisey kimyasal kokuyor resmen. Bunu sütüne katıp versem olur mu acaba boşa gitsin de istemiyorum içeriği de zengin. Ne önerirsiniz