Bebeklerde ilk 2 ay ağlama evresi. O evre bitene kadar öyle maalesef. Bebeğim şuan 4 aylık ilk dönemleri çok kötüydü hep ağlıyordu krize grip saatlerce uyumuyordu. Gazlı bir bebekti. Gazında azalma olunca sıkıntılar azalıyor. Tamamen biter ki bilemem ama 4 aylıkken uyku gerilemesi başlıyor. Destekli uyuyan bebekler için zor dönem anne çok yoruluyor. Aslında anne her dönemde çok yoruluyor. Bebeği akıllı olup desteksiz saatlerce uyuyan annenler çok şanslı.