Girlpower Gzmvlkn ben oldum geçenlerde ama bulaşmasın diye de bişey yapmadım açıkçası yani her saniye temas halindeyiz ve kızımı öperek severek uyutuyorum o yüzden hiç sakınmadım ve kızıma bulaşmadı😊 inşallah sizin bebeğinize de bulaşmaz
VisneliManti01 Çok geçmiş olsun ben kızıma da bulaştırdım o ilaç kullanıyor şükür biraz iyi bende bol bol şekerli su karabiberli naneli limon içmeye çalışıyorum bende bugün biraz daha iyi hissediyorum
Gzmvlkn VisneliManti01 valla ilaç kullanabilsem hemen atarım ama en kötü hastaneye gidip serum taktıracağım 😞
Girlpower Gzmvlkn emziriyorsanız aferin kullanabiliyorsunuz bebekle temas halindeyken maske takabilirsiniz grip de çok hızlı bulaşıyor çünkü