Güzel anneler merhaba 🌸 kızım 2 hafta sonra bir yaşına girecek inşallah. Yalnız özellikle son 1 aydır asla kucağımdan inmek istemiyor. Kedi gibi sürekli sürtünme modunda. Babasına filan gitmekte istemiyor haliyle tüm bakımı bende 😬 mutluyum ama aklımda bir soru var. Yaşının büyümesinin getirdiği bir şey mi bu ? Yoksa çalışmaya başladığım için mi, çok üzülüyorum eğer kaybetme korkusu yaşıyor bu yüzden yapıyorsa 🤔😔