Merhaba hanımlar günaydın,temmuzda kimyasal gebelik geçirdim. Fakat 2 gün önce adet olmam gerekiyordu hala olmadım. Hamile olmam imkansız çok ama çok dikkat ediyoruz korunuyoruz eşimle. Kimyasal gebelik yaşayıp sonra adeti geciken oldu mu kızlar aranızda acaba?