Sakinee Bebeyatmazla yuvarlanışlarını hayal ettimde 😂 aman Allah korusun bişey olmasında, valla ben 4 buçuk aylıkken bi iki kez bebeyatmaza koydum koyması sorun değil ama çıkarırken ayağını kasıyordu çıkarması zor oluyordu artık kullanmıyorum bebeyatmazı onun yerine mama sandalyesine koyuyorum az az 😜