Berra60 Bugun evlik yil donumumuz. 3. Yila merhaba dyecz Bi pasta yapcm bunun disinda oberileribz varsa alabilirm .pek romantik biri dglm .ilk defa bi aradayz
Mom62636362 Berra60 Et yemekleri seviyorsa güzel bir menü hazırlayabilirsiniz, pirzola yanına patates püresi, ortaya meze falan
Anne_6 Berra60 sigara böreği sarma mantı güzel yeşillikle salata. Et yemeği yapabilirsiniz. Mum koyun masanıza. Afiyet olsun. Nice mutlu yıllarınız olsun
Mom62636362 Berra60 Öyleyse hazırlayın bugün müsait olduğunuzda, bebeğiniz uyuduğunda kurarsınız masanızı, mum gül yaprakları falan varsa koyarsınız masaya, arka fonda hoş bir müzik çalar. Eşinizden de pasta almasını rica edin
AzzSonraa Berra60 bugün bizimdr 4.yıldönümümüz hiçbişey yapasım yok niyese keyifsizim uykusuzum zaten yapmaya kalksam iki bebe birden kalkar yaptığıma pişman olurum eşim nöbette akşam gelecek belki bu yüzden de isteksiz olabilirim hiçbirşey de almadım kırılır mı sanmıyorum biliyor yoğunluğumu yorgunluğumu bakalım kendisi ne yapacak bugün de ondan olsun
Berra60 AzzSonraa bnm tek coxugum var ama dediginz gibi bir ev sorumlulugu bebek sorumlulugi cok zor ama cok sukur iyiki varoar .bnce kucucuk de olsa biseyler yapin mutlu olur .nice mutlu yillara
Mom7676 Berra60 Ya aynı gün evlenmişiz bizimde 2. Yılımız bitiyor ☺️nice mutlu seneleriniz olsun inşallah çocuğunuzla sağlıklı huzurlu 🤲🏻
AzzSonraa Berra60 size de nice mutlu yıllar 🎁 pasta yapmayı planlıyorum en olmadı isterim hazır gelir
Mom7676 Berra60 Ben dün ufak bi pasta almıştım açıkçası bi hazırlık yapamadım gece uyandırdım uyku sersemi anlamadı gitti yattı gece uyanıp geri yemiş pastayı😄 geçen sene kağıt kebabı pirinç pilavı salata meze ve tatlı yapmıştım o gelirken kapıyı hafif aralık bırakmıştım müzik açmıştım klasik ama günü kurtarıyor 😄