Sevgili anneler oğlum 56 günlük.10 gün önce boynunda enseye doğru 3 tane nohut büyüklüğünde beze farkettim doktora gttim ultrason çekildi lenf bezi şişmesi denildi enfeksiyon kaynaklı.Antibiyotik kullanılacak denildi ama geçmedi bezeler.Başka doktoramı gtsem başına gelen varmı