Merhaba bebeğim 2 aylık inek sütüne alerjisi var 1 haftadır kan şurubu kullaniyorum (Ferro sanol b şurup) kullanmaya başladığımdan beri bebeğimin çok huzursuz saatlerce agliyo kakasını ıkınarak zor yapiyor karnı sert ve şişlik var cildinde döküntü nefes almada zorluk oluyo hatta uykuda bogulcak gibi oluyo korkuyorum kakası da suruptan dolayı yeşil oluyo kan var mı göremiyorum ama mukuslu ve çok sulu yapiyo birde beyaz tanecikler olmaya başladı alerjiyle belirtileri aynı ama gaz sancısı deyip yolladı çocuk doktoru kan surubunu da kullanmak gerekiyo dedi. Kullanıp bu sorunu yaşayan var mı şurup dokunmus olabilir mi ? Alerji doktoruna randevum cuma günü ama o zamana kadar bebeğim maffoldu diye üzülüyorum yardımcı olurmusunuz