Selamlar herkese… 9aylık bebeğim var. 3.ayından itibaren dışarıda 2 metre kar-kış , içeri ısısı 23° olduğu halde her uyuduğunda sırtı sırılsıklam uyanıyordu.
Artık daha hareketliler yatağında durmuyor sırtı terli , bir müddet yana dönüyor ve üzerinde kuruyor tüm ter.
Üzerini örtünce zaten açıyor sürekli.
Uyku bölünmesin diye o uyanana kadar müdahale etmiyorum.
Benim gibi bu durumdan mustarip olup, çözüm üreten var mı?
Neler yaptınız işe yaradı?