Bebeğim doğduğundan beri sütüm kıt kanaat yetiyor. Bazen yetmiyor mama takviyesi yapıyorum. Haftaya 3 aylık olacak, eskiye göre tabii daha hızlı emiyor ama bir süre sonra sinirlenip memeyi çekiştirip bırakıyor. Gelen sütün debisi azaldığı için böyle yaptığını düşünüyorum, bende emsin diye takviye yapmıyorum. Bi 15-20 dk bu şekilde mücadelece ettikten snra ya uyuyor ya ben emzik veriyorum birdaha meme istemiyor. Ama vicdan azabıda yaşıyorum acaba aç mı bıraktım diye:i😞hergün bolca çiş ve kaka da yapıyor ama yine de emin olamıyorum. 1 ay önce kilo alımı sınırdaydı. Haftada 115 gr alıyırdu. Haftaya kontrolü var tartılacak. Aç olsa ağlamadan uyur mu? Uyuduğunda da 1-2 saat, geceyse 3-4 saat snra gayet neşeli bir şekilde de uyanıyor. Aç olsa bu kadar rahat uyumaz diye düşünüyorum ama sizlerde bu durumu yaşayan var mı?