Aycahanim Anladım, o da olur zaten, bu da bir yöntem diye söyledim canım, eğer çok tatsızsa biliyorum zararlı ama bir çay kaşığı en azından şeker katılabilir diye düşünüyorum, çünkü içirmek çok zor olur tatsız bir şeyi (tamamen kendi fikrimdir, tercih etmeyebilirsiniz)