Merhaba kızlar, bebeğim altı aylık diş döneminde alt dişimiz patladı geliyor sebebi bu mudur bilmem tecrübeli annelere sormak istedim. Gece uykularimiz çok güzeldi yani bazen sık sık kımıldansa da uyanmaz uykusuna devam ederdi simdi her gece mutlaka uyanıyor oturuyoruz ona rağmen sabah yinede erkenden kalkıyor. Gün içinde çok mızmız verdiğim oyuncaklarıyla bile zar zor oynuyor. Bu zamana kadar her gün hikayeler şarkılar zeka kartları etkinlikler yapa yapa geldik. Mutlu oluyordu oynuyordu oyuncaklarıyla şimdi sürekli mutsuz sanki. Çok hırçınlaştı genel olarak korkuyorum dönemsel bişeymi geçer mi?