Herkese günaydın gününüz güzel geçsin inşallah🤗
Kızım 9ay16 günlük. Kızım birkaç gündür çok huysuz, geceleri sadece 2 defa uyanan bebeğim 937386 kere uyanıyor. Ne bebeğim ne ben uyuyamıyoruz, yürüyen deprem gibiyiz 🤭
42 gün boyunca evimizde değildik, eşimin memleketine ve kendi memleketime gittik 4 gün önce döndük. Orada çift kişilik büyük yatakta kızımla ikimiz uyurduk (normalde asla benimle uyumaz hep beşiğinde uyurdu). Kızım koca yatakta bumerang gibi döne döne uyumaya alıştı maalesef. Eve geldiğimizde ilk bundan sebep uyumuyor zannettim beşiğinde uyumadı. 2 gündür kendi yatağımızı yere koydum yine kızımla ikimiz yatayım dedim ama yine uyumuyor. Havalar çok sıcak ama sıcaktan uyumama derdi yok oda ısısını serin tutuyorum.
Eline buzluktan çıkardığım bir şeyler verdiğimde çılgınlar gibi kemiriyor. Salatalık havuç üzüm de aynı şekilde sürekli ağzında. Alt iki dişi var kızımın ama nasıl çıktığını anlamadım bir gün kaşığa çıt çıt vurduğunu duydum o derece hissetmedim huysuzluk ateş de olmamıştı.
Sürekli inler gibi asla mutlu değil, kendi kendine oyunlar oynardı ama asla oynamıyor sürekli kucak istiyor, uykusunda da ağlıyor, asla yalnız kalmıyor hep beni görmek istiyor, elleri hep ağzında soğuk şeyler verince azıcık mutlu oluyor, uyku çok bölük zaten.
Bunlar üst diş belirtisi midir, yoksa evi mi yadırgıyor, kalabalığa alıştı birden ikimiz kalınca korktu mu tuhaf mı oldu, çok hava değişimi yaşadı dünyanın yolunu yaptık geldik o mu çarptı anlayamıyorum 😑 yaşayanlar var mıdır nedir sizce?