Cgdmltr93 İstanbul’da oturanlar sizde sinekten şikayetçi misiniz? Bu ne pislik. Heryer sinek içinde. İlaçlama yok. Evler kapılar heryer sinek. Ne kadar ilaç kullansakta bebekleri ısırıyor.. sinek yüzünden rahat uyku uyuyamıyoruz
Melek-k Cgdmltr93 ilaçlama araçları çalışıyor ama geceleri sivri sinek oluyor illa ki. Bebeğim için e bebekten beşik sinekliği aldım yatağına geçiyorum hiç sinek ısırmadı
Oykuaygun Cgdmltr93 izmirdeyim çok olmasa da burda var. Kapıyı açıyorum gitmiyorlar, ilaç sıkıyorum ölmüyorlar. Mutant sinekler deli ediyor insanı 😅
Cgdmltr93 Melek-k gece korusam gündüz ısırıyor. Birde sivri sinek değil ki kara sinek. Yazın sivri olur evet ama kara sinek hiç bu kadar görmemiştim
Mom07374 Cgdmltr93 dışarıya çamaşır seriyorsanız çamaşırları çırpıp öyle içeriye alın ben nevresimin içinde gördüm öyle girdi salona bir tanesi
Melek-k Cgdmltr93 doğanın tüm dengesi bozuldu artık herşey olağan hale geldi ne yazık ki, her yıl birşeylere şaşırıyoruz :)
Metehan123 Zelisblt ay deme ya ayni bide ben huylanirim yanimdan gecse kasina kasina bi hal oluyorum ya biktim sineklerden hepten
[silindi] Cgdmltr93 biz istanvula yeni geldik tayinciydik. Her dk sinek kovalamaktan ve terlemekten yakınıyoruz bizde 🤦🏼♀️ Sıcaklık konusuna nezaman alışırız bilmem ama bu sineklere gerçekten bi çözüm lazım
Cgdmltr93 [silindi] i.b.b çalışmıyor malesef.. eskiden hiç sinek sorunu olmazdı. Her gün ilaçlama olurdu.
irva Cgdmltr93 Her gün ilaçlama var ibb çalışıyor.Bizim buralar her gün ilaçlanıyor.Ama sinekler arsız çıktı gitmiyorlarda ölmüyorlarda valla.
Cgdmltr93 irva valla kaç yıldır İstanbul’dayım. Başka bi şehire evlendim tatile geldim. İstanbul’u hiç bu kadar pis,bakımsız görmemiştim. Otobüs seferlerinin iptal olmasını bıraktım çoğu otobüs iptal edilmiş. Otobüsler bile leş gibi.
Banu_alper Cgdmltr93 kurtulus yok sineklerden birde sivrisineklerde fena oglumun ayagini isirmis sisti kocaman alerjik olmus odem yapmis hastaneye gitmek zorunda kaldik yani kizardi morardi ayagi prize takmali sinek ilaci aldik ekstra normal sinek ilaci camlara sineklik birde siveno nun sinekler icin losyonu var ondan suruyorum ogluma bazen kendime de apartmanin etrafini ilaclatlik falan daha ne yapalim bilmiyorum baya saldirdik ama aksam yine sinek vardi bir tane 😬
BeyzaLivaLeyla Cgdmltr93 evet ya bu sene nedir bu böyle hele o kara sinek ağzına ağzına geliyor insanın çocuğun odasına hem mat takıyorum hem kokusuz sinek ilacı sıkıyorum malesef