PasaAnnesii merhaba biz 7 yıldır kanuni de aysel kıyak a gidiyorduk ama artık randevu alamıyoruz. Çam sakura şehir hastanesine gidiyoruz orda gittiğimiz Dr eren Di sanırım adı zaten 2 yada 3 Dr var orada. Devlet hastanelerinde kısıtlı Dr ve az randevu var uzun süredir randevu almaya calısıyorum alamıyorum