Sonsuzmutluluk İlk doz aşımı oldum az önce .9 aylık bebeğim var. Hemşire ilk sütü sağ emzrime dedi şuan makinam yanımda değil bir sıkıntı olurmu bebeğimde
Duygusuz Sonsuzmutluluk sagmanıza gerek yok hemen emzirebilirsiniz. Hemşireler hiç sormuyor heralde Dr lara falan
Eymntuba Sonsuzmutluluk ben ilk dozu bebeğim 14 aylıkken yaptrdm biontech emzirdim ama yine de başka annelerde yorum yapsın
Ngngng Sonsuzmutluluk bende emzirdim hemen. 2 dozu da oldum üstelik. İlk dozdan sonra biraz huysuzlanmıştı tesadüf mü bilmiyorum ama aşıdan diye düşündüm. Nazlıydı ağlaktı sürekli kucak istedi 1-2 gğn. 2. Doz da öyle bir şey yaşamadım
Sonsuzmutluluk morjaguar Duygusuz Eymntuba Ngngng Srhtzlyh ArzuKBayram Balkupu Belgiansareweird urasinannesi34 zynn Nesrincente Hepinize çok teşekkür ederim çok sağolun.emzirdim bende uyuttum emerek uyuyor durduramadım evimde değilim sağamam o yüzdende Allah’a emanet olsun kuzularımız.
Srhtzlyh Sonsuzmutluluk ben cuma günü 2. dozumu olsum ilkindede ikincisindede emzirebilirsin dedi hemşire. Çok şükür bir sıkıntıda yaşamadık 😊
Balkupu Sonsuzmutluluk ben iki dozda da hemen emzirdim, emzirmede sakınca olmadığı söylendi hatta bu ilk sütü sağ dökün nerden çıktığını anlam veremiyorlar
Nesrincente Sonsuzmutluluk kimse bana boyle bısey demedı 2 dozu da oldum ıkısıde de emzırdim hıc bir sıkıntı olmdı