Prensesannesi38 Kızlar doktorumuz takvim oluşturdu fakat normal kağıda yazdı doktor reçetesi istiyor mu eczaneden alırken ve sağlık ocağında vururlar mı ?
Cipiti Prensesannesi38 sağlık ocağında vuruluyor reçeteye gerek yok sağlık ocağı sizi takip etmiyor mu beni telefonla hatırlatmak için bile arıyorlar asi sonrasida bı sonraki asi için randevu yazıyor
Muhasebeciana Prensesannesi38 her saglik ocagi vurmuyor rotavirusunu dahi vurmuyorlar heryer mesela bize soylemediler bile bize butun asilari hep dpktorumuz yapti ilkn2 ay devlet asilarini saglik ocaginda yaptirmistik diger tum devlet asilari ozel asilar dahil hepsini hastanedeki doktorumuzda yaptiriyoruz
ikizlerinannesi2985 Cipiti her sağlık ocağı da vurmuyor maalesef😬 ben de o yüzden özel hastaneye gidiyorum😬
Cipiti ikizlerinannesi2985 Değişiyor demekki çok ilginç keşke heryer tek sistem çalışsa.. rotavirus içinde bana randevu oluşturdu ve iki gün öncesinden hep arıyorlar asiniz vardı unutmayın diye
ikizlerinannesi2985 Cipiti evet yani çok saçma. sonuçta ben aşıyı alıyorum. vurması bu kadar zor değil ki