Bebeğim 11 aylık bugün fark ettim ön sol alt kaburgada çıkıntı var bu zamana kadar fark etmemiştim çok endişelendim çocuk doktorunu aradık olabiliyor dedi doğuştanmış ama bu aylarda fark ediliyormuş. Pazartesi muayene gidecez o zaman gelecekmiş şehir dışındaymış. Böyle birşey başına gelen var mı çok üzgünüm 😭