Prensesannisii 3 aylık olduk son kilo kontrolümüzde 400 gram almışız sadece anne sütü ile besleniyor sütüm var ama az zaten hissediyordum bol su içiyorum hurma, tahin helvası falan tüketiyorum demekki çok faydası olmuyor pes edip mamaya baslicam nerdeyse 😔
Aysegulmina Prensesannisii solgar brewyears b12 al bnm ondan sonra arttı çok sukur 2 aylıkken zar zor 800 gr almistik bu ay 900 gr almış
Cgdmltr93 Prensesannisii Ayına göre kilosunun iyi olması onun iyi beslendiği anlamına gelmez ki? İsterse 10 kilo olsun. Sonuçta 400 gram almış. Siz bilirsiniz..
Neslihan1903 Prensesannisii hayır hayır sabırlı ol lütfen stres yaparsanda sütün azalır. humananın anne çayını dene güzel süt yapıyor tadıda güzel birde sağ sütünü bebek emdikten sonra bir şey gelmese bile pompayla Çek sinyal gitsin
Prensesannisii Cgdmltr93 bana göre anne sütü ile alacağı min. Kilo mama ile alacağı Max. Kilodan daha besleyicidir yinede teşekkürler öneriniz için
Cgdmltr93 Prensesannisii kendi düşüncenize göre hareket edemezsiniz ki.. 3. Ayında 400 gram alan bebek doymuyordur yani net.. siz ben çocuğuma mama vermem aç bırakırım daha iyi tarzında bi söylemde bulunuyorsunuz..
Prensesannisii Cgdmltr93 bu şuanlik benim düşüncem yarın doktora danışcam bakalm ne dicek ona göre yol izlerim ama genelde bu aylar böyle oluyormuş boş yere mamaya geçmekte istemiyorum belki atak haftasidir havalar çok sıcak bulunduğumuz yer 47 dereceye kadar çıkıyor belki sıcaklardandir yani emin olmak istiyorum
cgelmas Prensesannisii sonraki ay 700 gr aldı laktamax sür artırıcı kullandım sabah akşam duş aldım bulgur, hurma, bol su içtim