Benim büyük 27 aylık küçük 6 aylık ilk aylar çok zordu hem bakıcım vardı hem kayınvalidem geldi sagolsun.yipratici yorucu bir süreç benim büyük kız çok hareketli ve afacan bir çok şeyi atlatlik şuan vurması kaldı arada patlatıyor küçüğüme o da alıştı kıyamam ağlamıyor bile.ama birbirlerini gördüklerinde o gözlerindeki mutluluğu piriltiyi hicbirseye değişmem şuan bunu yazarken bile gözlerim doldu.allah herşeyin sabrını kolaylığını verir inşallah içinizi ferah tutun