papatyaaaaa Hanımlar eşim diyo illa altın Alicam sana bende diyorum ki altın şu an çok yüksek daha almiyim sizce haksız mıyım
mustafayamaninannesi papatyaaaaa valla bende bekliyorum sanki düştü bi hafta önce daha yüksekti daha düşer mi çıkar mı hiç bilemiyorum
1prens1prensesannesii papatyaaaaa altın düştü. Almanın tam zamanı. Ben geçen hafta 825ten aldım. Dün 785 e kadar düştü
Annis-ogul papatyaaaaa qltin fiyatları çok düştüğü için şimdi tam da yükselme zamanı cnm ama siz bilirsiniz
dinibilgicianne papatyaaaaa Canım ben kumbaramı bozdum 4 gram aldım düşmüş altın al bence ama tavsiyem gram al
Elbiii papatyaaaaa ceyrek beş on kırar ama has altın kırmaz belli bi miktarınız varsa has altın öneririm
biregesevdasi papatyaaaaa eğer altın alacaksan kuyumcudan değil hesaptan al kuyumcu çok fark alıyor ama hesaptan alınca fark almıyor birde isteğin zaman bozup nakite çevirebiliyorsun