Merhaba, şu an kızım üç ay 8 günlük. Normalde 2 aylıkken işe başlayacaktım ama raporlarla bu kadar ilerlettim biraz daha ilerletsem anca 4 aya kadar ilerletirim. Annemle aynı şehirde yaşamıyoruz kayınvalidemle aynı şehirdeyiz fakat yaşlı bebeğime bakamayacak. Annem de gelemez. Ben kesinlikle ücretsiz izne ayrılırım diye düşünüyordum ama arabanın borcunu ben ödüyorum eşim de diğer borçlarımızı düğünden kalan vs. ödüyor. Ya arabayı satacağım ücretsiz izne ayrılacağım ki satıp krediyi yatırınca de zarara uğrayacağız ya da kayınvalidemi evime alıp bakıcı tutacağım bakıcının başında durması için. Bi yandan da bebeğimi hiç bırakmak istemiyorum üzülüyorum. Siz yerimde olsanız ne yapardınız fikriniz var mı ?😔